JAPAN!!

Nu sitter jag här ensam på flygplatsen här i Sverige! Kommer sakna alla sjukt mycket men GAAAHH jag åker till Japan i 5 veckor nu!!!! Helt sjukt vad kul och spännande allt ska bli! :D Haha, hittills har resan börjat bra.. Fick betala övervikt på 700kr, dumma presenter och fulla schampo tuber :/ Och sen blev jag kroppsvisiterad i tullen, tror det beror på piercingen men ändå. Så nu kan det bara bli bättre!! Imorgon kl. 8.50 på morgonen landar jag i Nagoya och ska åka tåg i tre timmar till Nagano där min värdfamilj förhoppningsvis möter mig xD Kommer lägga upp massor av fina bilder och om jag lyckas videos under min resa, om jag har WiFi det vill säga :P Bjuder på en fin bild av mig också! Wow, jag är den första som visar mig här *stolt tjej* (^-^)/ さよなら!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0