Snart frisk igen

Hej!

Som ni vet så är ju jag sjuk just nu. En av anledningarna till varför bloggandet har segats ner en aning, men är äntligen på bättringvägen nu. Gick tidigare från skolan igår och gick raka vägen till det japanska apoteket. Lyckades otroligt nog få fram rätt budskap om vad för slags medicin jag behövde. Det var en jättesöt liten japansk tant som hjälpte mig. Så snäll hon var, ville bara krama om henne! Ca 2500 yen kostade medicinen, men det var det värt. Rätt billigt ändå om man tänker efter. Ja allt här i japan är rätt billigt om jag tänker efter. Eller ja förutom typ frukt och priset för vattenmelon ska vi inte ens tala om, men resten är superbilligt!

Love Japan!
Over and out!
/Victoria




Kommentarer
Postat av: ludde

krya på dig! fin blogg!

2013-04-25 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0