Sleepy

Hej igen!
 
Klockan börjar närma sig 21:30 här borta. Trots den korta skoldagen är jag och de andra tjejerna väldigt trötta och det är bara jag som fortfarande är uppe. Vi fick tillbaka våra hiragana-prov idag och är väldigt nöjd med resultatet. Sen hade vi dock ett suprise-test idag som ingen i vår klass verkade veta om och det resultatet kan mina lärare gärna glömma att ge mig tillbaka hahah.
 
Efter skolan gick jag och Evelina och småshoppade lite mat och sen fortsatte vi med vårt anime-maraton som vi nyss påbörjat den här veckan. Serien vi ser på just nu är den världskända "Bakuman" som jag lyckats få Eve att fastna för mwohahah. ;D Just nu chattar jag med syrran och efter det ska jag nog hoppa ner i sängen jag med.  
 
natti natti <3
 
Mvh Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0