Home sweet home

Hej hej!
 
Nu har första natten i svergie passerat förbi och jag kan lova att min säng aldrig tidigre har varit lika skön att sova i. Sov som en stock fram till klockan 9 på morgonen (jetlagen väckte mig) men jag har aldrig kännt mig mer utvilad som nu. Idag har jag blivit bjuden att gå på middag hos min barndomsvän, Nicole, som jag längtat så mycket efter. Ska bli spännade att få höra om allt jag har missat i svergie medan jag har varit borta. Ska försöka klämma in att träffa så många vänner som möjligt under den här veckan innan vi flyttar. :)
 
NU ska jag äta lite frukostlunch och se på film innan jag hoppar in i duschen.
 
Vi hörs!
/Victoria
  

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej jag har en anime grupp på fb och jag skulle gjärna att så många som helst blir med där jag ska försöka få med så många som helst för att försöka få anime på svensk tv min grupp heter vi som vill ha emr anime i sverige:)

Svar: Hej Emily!Lät intressant, men verkar inte kunna hitta din facebook grupp? Har ni bytt namn?

Mvh victoria :)
Goal Japan

2013-07-02 @ 14:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0