Snart är resan slut....




Hej alla glada!

Snart leder min och tjejernas japanresa mot vårt slut. Amanda har redan flygit hem och imorn är det även min och Evelinas tur. Anna har vi nyss sagt "hej då" till som kommer stanna här i hela två år till. Det var med fuktiga ögon vi kramade varandra innan vi skiljdes åt, men vi ska skynda oss att komma tillbaka för vi saknar Anna redan! <3

Vet att uppdateringen har varit låg och jag ber ännu en gång om ursäkt, men det beror på att det varit många och långa turistdagar den senaste veckan. Lovar att ladda upp bilder och video av det ni har missat när jag kommot hem till sverige igen.

Just nu stirrar jag på Eve som despirat försöker trycka ner all sin packning i resväskan. Hon frågade nyss om det skulle få mer plats i väskan ifall hon vek kläderna....? I alla fall haha nu viker hon. XD

Får se om jag uppdaterar något senare.

mvh victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0