Pappersarbete i tankarna...MEN BARA 20 DAGAR TILL JAPAN!!!!

Hej alla läsare, 
 
Det är Victoria som skriver. Är på jobbet just nu här i Oslo, men eftersom vi knappt har haft några kunder under hela dagen eller har något annat vettigt att göra bestämde jag mig för att skriva av mig lite. Var ju ett tag sedan dessutom.
 
Igår kom min kompis från Svergie på besök och är redan ivrig att få springa hem till lägenheten för att busa med henne och mina roomis igen. Imorse hann jag knappt träffa någon eftersom de flesta drog iväg till sina jobb tidigt. Hann dock diskutera lite pappersarbete med Amanda och Evelina angående Japan lite innan de gick, men allt är fortfarande väldigt förvirrande. Vi har hittat ett boende vi vill ha nu, så nu gäller det bara att skicka in en massa papper som är supertråkigt att gå igenom. Samt alla komplicerade utlandsbetalningar!!!!! Trodde det först skulle gå som en dans nu när jag lärt mig grunden då jag lärt mig föra över min norska lön till mitt svenska konto, men självklart blir allt mycket svårare när betalningarna ska till Asien. Satt i cirka en timme i telefonen igår med min bank i Svergie, men det gick åt skiten så har bestämt mig nu för att vänta och går till den norska banken med Evelina så de får göra skiten åt mig istället. Blir helt snurrig av allt pappersarbete och längtar tills det är klart och till den dagen då vi hoppar på planet till Japan! 
 
BARA 20 DAGAR KVAR TILL JAPAN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Plaifa

nej men va kul!!!! ^______^

2013-03-27 @ 13:56:15
URL: http://hellosweetdays.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0