Update!

 
 
Hej igen alla läsare & Gott Nytt år!
 
I know I know, jag har varit väldigt seg med att skriva sen jag kom hem från japan, men ska försöka bli bättre. Jag planerar ju trots allt på att tjäna ihop mer pengar för att åka dit och hälsa på anna som fortfarande är kvar där borta. Gud vad tiden går fort, har gått 6 månader nu sen sist jag såg min lilla annanas! 
(Fler bilder från japan kommer inom kort.)
 
Just nu är jag och hälsar på en gammal vän och imorn kommer jag åka hem till stockholm för att åka raka vägen hem till min älskade Evelina för tjejkväll som jag inte har sett på nu nästan tre veckor efter att hon har varit utomlands under jul och nyår. Sen kommer min vecka bli ganska fullspeckat med saker som behövs göras. Ska söka nytt jobb, gå på min syrras avslutning för hennes bartenderkurs och halsa lite drinkar. (Och bjuda Eve på 2 st drinkar då jag förlorade ett vad... aja man kan inte alltid vinna.) Och på lördag blir det kanske en fest hos en annan kompis! A lot to do och kommer säkert bli mer när jag kommer hem och få höra vad som behövs göras hemma. Ska bli en spännande vecka!
See you soon!
 
MVH Vicki! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0