Amandas Tempel

Hej nu skriver Victoria igen!
 
Idag försvinner Amandas internet helt och hållet, men hon lyckades ladda upp några sista bilder på där hon bor. Pratade lite med henne via skype igår och även med hennes nya kompis Ai som var jätte trevlig. Vi lovade varandra att vi skulle försöka ta och ses när det blir min tur att ta mig till Japan, längtar!
 
För er som undrar varför jag fortfarande är kvar i Svergie medan mina andra tre kompisar redan är i Japan, så ska jag ta och förklara lite snabbt. Amanda, Anna och Evelina ansökte tidigt för cirka ett år sen om att bli sponsrade utav en klubb som heter "Lions". Jag blev också tillfrågad, men var helt enkelt för seg och missade ansökningsdatumet. Haha ja så kan det gå ibland!
 
Men vi alla fyra tjejer har pratat mycket om att försöka åka dit tillsammans för att studera språket en längre period. Därför ska vi först samla ihop pengar genom att arbeta i Norge om allt går som det ska och förhoppningsvis åker vi allihopa till Japan tillsammans nästa vår eller sommar.
 
I alla fall, här kommer Amandas sista bilder tills hon får internet igen!
 
 
Amanda, Buddah? & Ai
 
 
Amanda hoppar!
 
 
 
Och detta var sista bilden!
 
 
Mata Ne! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0