FAN Video (LIVE ACTION) - Naruto Shippuden: Dreamers Fight

 
Hallå alla läsare! Victoria skriver igen!
 
Ni som är intresserade utav anime och manga, titta hit! En utav de mest kändaste serierna inom dessa kategorier är "Naruto". Det finns flera tusentals fans och många lägger ner både svett och tårar för att försöka skapa och filma ihop en egen version. Nu har jag hittat en riktigt välgjord liten kortfilm och jag bugar för deras välgjorda arbete. Jag som personligen har ett väldigt stort intresse av film vet hur svårt detta måste ha varit att göra. När jag ser denna kortfilm blir jag otroligt sugen på att få se "Naruto" som en riktigt storfilm på bio, men ännu har jag inte hört några rykten om det så vi får nöja oss med coola videos som denna så länge. Enjoy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0