IDAG FLYGER VI!

 
Hej alla läsare!
 
Idag sker det! Idag flyger jag, Amanda och Evelina till Japan tillsammans! Anna kommer att flyga imorgon med ett annat plan tillsammans med sin kompis som hon kommer bo med. Eftersom hon kommer att studera i Japan i hela två år så kommer hon inte att bo i samma boende som oss andra tjejer som ska studera i 3 månader. Shit det låter så kort tid om man ska jämnföra med Anna, men det tycker inte jag vi ska göra!  Nepp för 3 månader är minsann en lång tid det med!
 
 
Höll på att packa väskan hela kvällen igår och är nu super nervös ifall det kommer bli övervikt eller inte. Planen var ju att vi alla egentligen skulle packa endast hälften av vikten så att vi kunde köpa med oss massa saker hem, meeeeen den planen sprack ju snabbt hahaha. Får helt enkelt ta och betala övervikt på hemvägen för kommer inte kunna överleva i Japan utan alla de saker jag har packat! Har redan offrat för mycket packning för att hålla mig under 20kg.  (Om nu min våg hemma stämmer, hoppas inte! Hoppas väskan endast väger 15kg! )
 
 
 
Japp nu är jag nästan färdig för att åka till flygplatsen! Ska bara äta en sista frukost/lunch innan. Hoppas vi har ägg! Minns inte ifall vi hade det, men hoppas hoppas! Sen blir det att säga hej då till familjen igen. Har endast varit hemma ca 1,5 vecka efter att jag flyttade tillbaka ifrån Oslo. Har haft mycket att göra sen dess inför resan, men NU är det ÄNTLIGEN DAGS!
 
Jag kommer ihåg när vi först startade den här bloggen, då ingen utav oss hade varit i Japan än. Om jag ska vara ärlig så tvekade jag många gånger på att vi skulle lyckas, men ett utav mina många motton är "Fake it until you make it!" Och det gjorde vi! Vi klarade det!
 
Hörs snart igen!
Mvh Victoria!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0