School & a walk in the park

 
Tja!
 
Idag har det inte hänt så mycket. Skola och sen en liten titt i en matbutik och sen en mysig äventyrs promenad igenom en park som jag och Amanda hitta på vägen hem efter skolan. (Idag var det Eve som var hemma och var sjuk) Tänker inte säga så mycket mer utan låter bilderna tala för sig själva. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I know.... Jag sa också "What the fuck is thaaaat?"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag såg den här koi-fisken så ropade jag ivrigt till Amanda att det fanns koi-fiskar i dammen. Precis då så går en supersnygg japansk kille förbi och börjar skratta åt våran typiska turist reaktion. Han stannar upp och försöker prata med oss en stund på japanska och visar att det även finns ankor i dammen. Eftersom vi knappt kunde tala japanska med honom så gick han tyvärr snabbt iväg. Tusan... måste skynda mig att bli bättre på japanska så att jag kan fråga om hans nummer nästa gång! ;P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tycker jämt att det är så kul att hitta såna här skattgömmor gömda mitt i Tokyo. Tänk er att endast några hundra meter framåt ligger massa höghus.
 
 
 
Hm... påminner mig om något?
 
 
 
Och sen var dagen slut!
 
MVH Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0