Update 1! - Victorias födelsedag

 
Hej alla läsare!
 
Nu är Victoria tillbaka med att uppdatera igen. Har varit mycket den här veckan så missade några dagar här i bloggen, men bara lugn. Här kommer en update på vad som har hänt sen senast jag skrev. Här i Update del 1 får ni läsa om min födelsedag. Som sagt så har jag ju firat min födelsedag den här veckan, samma dag som nordkorea hotade att bomba Tokyo. (Men som tydligen inte hände eftersom jag fortfarande lever.) Den dagen började men en en god frukost, sen blev det skola och sedan vidare till temaresturangen "The lockup" som ligger i närheten av Shinjuku. Teamat är fängelse, vilket betyder att hela resturangen är designad som ett fängelse fast med en liten Halloweenstil-twist.
 
 
 
 
 
Vi satt i Greve Draculas matsals"cell". 
 
 
De läskiga fångarna på fängelset serverade oss en supergod cocktail med sockervadd på toppen.
 
 
Fanns även andra drinkar med ögon flytandes i från fångar som inte lytt sina vakter. Bäst att vara försiktig!
 
 
 
Fängelseläkarens order till födelsedagsbarnet. Fem stycken shotpiller!
 
 
Sen blev det äntligen dags för mat!
 
 
Anna åt tarmar till middag.
 
 
 
Jag åt en brinnande kycklingslår. (Vars eld nyss har slocknat på bilden.)
SUPERGOTT var det! 
 
 
Sen blev det dags för mer drinkar! Här fick man mosa två stycken chockladkakor ner i sin drink.
Också jättegott, smakade som milkshake nästan.
 
 
Och efterrätt såklart fanns ju också på menyn! Jag tog en slags browine-med-grädde-mix. Och i botten fanns ju det populära cornflakesen. Ja i japan har japanerna nästan alltid cornflakes i botten på sina efterrätter. Först var det lite ovant, men nu nästan måste jag alltid ha de där cornflakesen blandad med glass och grädde. MUMS!
 
Sen PLÖTSLIGT släcks alla lampor i resturangen och ett larm börjar tjuta. Är det nordkorea som anfaller? Nej, men underjordens demoner har rymnt ifrån sina celler och är sugna på människokött. Vi hör höga skrik komma ifrån cellen bredvid och vi vet att snart är det vår tur. Vi alla hade hört rykterna om dessa monster, men nu skulle vi faktiskt få uppleva det på riktigt. Jag för första gången. Jag griper hårt tag om Annas arm och försöker trycka mig in i deras trygga hörn. Självklart hade jag ju fått äran att sitta närmast dörren och hade på mig en vit klänning som lyste i mörkret som skulle lätt kunna leda monstren till mig. Dörren rycks upp och vi alla skriker till när en läkare i vit rock och med grishuvud flyger in i rummet. Han stannar inte länge, men snart tittar fler demoner in i vårt rum och skriken bredvid oss stiger i cellen bredvid. I 10 minuter varar utbrottet, men snart kommer äntligen polisen till räddning och fångar in demonerna igen.
 
 
Dags att gå vidare till.....!
 
 
KAROKE!!!!!
 
 





 
   De hade bytt ut alla orginal musikvideos mot japaneseversions med töntigt skådespeleri, men det var roligt att sjunga ändå. Tack ännu en gång för en underbar födelsedag!
 
 MVH 
Victoria

Kommentarer
Postat av: ludde

grattis gumman!

2013-04-25 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0