I said two eggs, NOT two meals...

Hej!

Idag var det sportdag i skolan, vilket betydde INGA LEKTIONER! Vi spenderade istället dagen med att dra dragkamp, spela vollyboll med mera. En jätterolig dag trots all svett och på vägen hem hittade vi ett shrine som vi snabbt tog några turistfoton på.

Sedan åkte vi även till Shibuya en snabbis så Eve kunde ta ut lite pengar. (hon har inte ett lika awesome kort som mig och kan inte ta ut pengar varsomhelst. ) Mwohaha!

Självklart tog vi en kort titt igenom Shibuya 109 när vi ändå var i närheten. Efter nån timme började vi vandra hemmåt och jag bestämde mig för att köpa lite curry "take out" till middag som jag kunde bära med mig hem. Jag bad om en rätt med två extra löskokta ägg. Jag fick TVÅ maträtter och två ägg. haha ja missförstånd händer ju. Tyckte att jag borde ha reagerat mer när jag betalade, men eftersom jag inte tittat så noga på priset så glömde jag bort den tanken. Nej, jag märkte inte misstaget fören han gav mig påsen (som var jättestor), men ville inte skämma ut han så bestämde mig för att lika gärna spara den extra potionen till en annan dag. Som tur var det jättegott i alla fall.


mvh victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0