Paniiik!


Jag ska åka till Japan nu i sommar under en månad på ungdomsläger, och innan dess ska jag bo hos 4st värdfamiljer, vilket jag sett fram emot då man lär sig om kulturen mycket bättre. Meeeeen.... sen fick jag mejl från den japanska organisationen jag ska åka med, och där kom paniken. Det är på engelska, men VAD står det?! FML >.< Så nu pluggar jag som en galning på japanska då jag är rädd att värdfamiljerna jag ska bo hos kanske är lika hopplösa på engelska som mejlskrivaren. Eeeller så låtsas jag på att jag är dövstum... lära sig japanska eller låtsas vara dövstum i en månad? Hmmm....svårt beslut.

Här är mejlet iallafall. Censurerade bort alla namn bara för att ni inte ska få läsa vilka awesome namn japaner kan ha. Mohahaha...eller nåt.





//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0